har eit spørsmål, er det mye arbeid og ta ut turbo på s14a 99 ??
Name:
Moderator
Homepage:
-
Time:
03/23/2009 at 6:58pm (UTC)
Message:
Takk skal du ha
Alltid gøy med positive tilbakemeldinger!
Name:
Aleksander
E-Mail:
moriumepost.no
Homepage:
-
Time:
03/23/2009 at 12:09pm (UTC)
Message:
Må barra få si at dette var en kjempe side, gode forklaringer på alt..
Name:
-
Homepage:
-
Time:
03/13/2009 at 9:36am (UTC)
Message:
Skal det. Må bare få tid til å gjøre om siden
Name:
Driftman
E-Mail:
sahdgsahotmail.com
Homepage:
-
Time:
03/12/2009 at 7:03pm (UTC)
Message:
bytt ut lambo bilde. detter er vel en side om 200SX?
Name:
Tussi
Homepage:
-
Time:
02/10/2009 at 11:06am (UTC)
Message:
Heisann!
Skal skifte det ut, men kan ikke nå pga det klikker litt med malen da. Men jeg skal i senere tid lage siden om til joomla og skal lage et mye tøffere utseende da
hallo tussi..
fin side, bare lurer på hvorfor du har bilde av en lambo? skulle det ikke heller vert bilde av en 200 der?
Name:
Henrik N. Thuesen
Homepage:
-
Time:
01/27/2009 at 11:24am (UTC)
Message:
Jo takk for det. Veldig greit å ha et lite "oppslagsverk" for oss med SX. Ang. det banneret så kan jeg ikke endre det da det er basert på et template. Dårlig løsning, men gjør det lettere å lage. Skal nok i senere tid få laget en joomla-utgave av websiden. Så blir det nok mye bedre
Har en tips jeg synnes du skal endre på: Banneren på toppen, 200SX hjemmeside og bile av en Lambo?
Stemmer ikke helt hehe.
Kan prøve å mekke til en banner om du ønsker, send en mail
Keep it up
Name:
Tussi18
Homepage:
-
Time:
10/01/2008 at 9:56pm (UTC)
Message:
Hva skal jeg med dette? og hvem var dette?
Besøksteller: 49272 visitors (105930 hits) totalt på 200sx.tk